marți, 12 aprilie 2016

O vacanta extraordinata in Creta




Am fost intr-un charter in Creta, Grecia vara trecuta, mai exact cu un charter in Heraklion pentru ca am fost atrasi de ofertele bune si am considerat ca raportul calitate pret este unul egal, ce a meritat luat in considerare. Din start am omis o vacanta pe plajele noastre, astfel ca am ajuns sa petrec 8 nopti intr-un adevarat paradis. Hotelul de 4 stele unde am stat a fost foarte ok, mancarea era ideala pentru orice familie cu copii si aveam acces gratuit la o plaja privata cu nisip fin, curata, bine intretinuta si am evitat aglomeratia. 

Hotelul era foarte curat, menajerele schimbau prosoapele si asternturuile frecvent si ne luau gunoiul zilnic. Nu am avut parte de mirosuri urate sau inundatii in baie ca in alte excursii, iar singurul minus care l-am gasit a fost calitatea slaba a internetului wireless, insa acest aspect reprezinta o generalitate in Grecia. Si oricum, cati oameni vin in vacanta in Heraklion ca sa stea pe Internet?

Pe parcursul vacantei am intalnit foarte putini romani si am observat ca in general grecii sunt mult mai politicosi si mai prietenosi decat turcii. Preturile la toate produsele au fost accesibile, iar cand cumperi suveniruri sau alte produse similare, poti sa negociezi pretul, insa nu intr-un mod tiganesc asa cum era in Turcia. 

Cu siguranta ca urmatorul concediu tot in Grecia va fi, poate in alta locatie, insa voi apela la aceeasi agentie de turism, Holiday Dreams, deoarece am fost multumit de serviciile profesioniste oferite. Am avut avion din Bucuresti, iar distanta de la hotel la piscina proprie si mare era foarte mica, asa ca totul a fost foarte comod. Statiunea este amenajata cu sezlonguri, umbrelute, baldachine si se gasesc peste tot baruri pe plaja, magazine sau fast food-uri unde merita incercate mancarurile traditionale si specifice Greciei deoarece sunt foarte bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu