luni, 24 noiembrie 2014

Cum gasim servicii seo bune in Bucuresti?

Atunci cand esti in cautrea unei firme care sa presteze servicii SEO in Romania (sau in Bucuresti in cazul meu) este imposibil sa nu dati peste tot felul de excroci, de firme nenorocite cu angajati dezinteresati, de companii care vor incerca sa va pacaleasca, sa va ia banii si in acelasi timp sa nu ofere performantele la are va asteptati.

Ei bine, cand vine vorba de SEO este dificil pentru orice fel de companie, mai ales din moment ce nimeni nu stie de fapt care sunt mecanismele implicate in calculul pozitionarii in Google, cum vor evolua in viitor aceste mecanisme si nu in ultimul rand, ce anume va face concurenta.

De aceea este destul de greu sa gasesti o firma buna de SEO in Bucuresti - totusi, daca gasiti o companie dispusa sa ofere servicii SEO si in acelasi timp sa accepte plata in functie de rezultatele obtinute, atunci cu siguranta veti fi intr-o situatie pozitiva.

De exemplu: eu am lucrat cu cei de la WiseVision, iar oamenii au facut o analiza de cuvinte cheie (de unde am ales exact care sunt cautarile importante), apoi am ales exact cuvintele/expresiile interesante si in cele din urma am facut si o strategie pentru partea de long-tail.

Partea cea mai frumoasa este ca nu platesc decat pentru traficul obtinut sau doar in cazul in care sunt atinse anumite pozitii in motorul de cautare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu