miercuri, 10 iunie 2015

Am obosit - nu stiu ce sa mai fac

Inca imi mai aduc aminte cat de dificil mi-a fost prima data can m-am mutat singur - mi s-a parut o misiune imposibila sa imi fac de mancare, sa calc, sa ma trezesc dimineata, sa imi ordonez lucrurile in viata, dar mai mult decat orice alt aspect m-a omorat nevoiea de a face curatenie - imi era practic imposibil sa fac curat de unul singur acasa - asa ca am paelat o firma de curatenie - si a fost o mare experienta :).

In primul rand ca femeia care facea curat venea sambata de dimineata, cand eu eram lesina, asa ca trebuia sa plec de-acasa cateva ore (2-3) - prin parc, prin birturi, pe oriunde si eram ca un fel de zombie, pentru ca in mod clar - treaz in niciun caz nu eram.

Am incercat sa negociez, sa o conving pe femeie sa vina mai tarziu sau sa vina in alta zi, dar nu m-am inteles nici cu cei de la firma de curatenie, asa ca incet-incet am invatat sa ma descurc singur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu